Άλλος για περπάτημα!

Ο χειμώνας πέρασε, η μέρα μεγάλωσε και όλο και περισσότερες γυναίκες τις ώρες της κοινής ησυχίας, όταν τα άλλα μέλη της οικογένειας στο σπίτι διαβάζουν ή ξεκουράζονται, βγαίνουν στο δρόμο για περπάτημα. Θα τις δεις στο λιβαδιανό δρόμο, στο ποτάμι αλλά και ακόμα πιο μακριά, στα Λάμυρα, τις Στενιές, τα Υψηλού. Μόνες ή παρέες παρέες, άλλες περπατώντας με γρήγορο ρυθμό, άλλες χαλαρά και κουβεντιάζοντας. Το βέβαιο είναι ότι όλες δείχνουν ότι το απολαμβάνουν, ότι κάνουν κάτι πολύ σπουδαίο για τον εαυτό τους. Και είναι ακριβώς έτσι. Το περπάτημα είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις βάρος, να αποφύγεις ασθένειες αλλά και να βελτιώσεις τη διανοητική σου ικανότητα. Ναι, έτσι ακριβώς. Τριάντα λεπτά την ημέρα αρκούν για να έχουμε καλύτερη υγεία, για να δυναμώσουμε το σώμα μας και το πνεύμα μας…
Έψαξα λοιπόν και βρήκα μερικές χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο που πρέπει να περπατάμε και σας τις καταθέτω.
Κρατήστε όρθιο το κορμί σας έχοντας τα χέρια στο πλάι και ρουφήξτε την κοιλιά σας, έτσι ώστε να δουλεύουν οι βασικοί μύες.
Εστιάστε την προσοχή σας 5-6 μέτρα μπροστά και διατηρήστε χαλαρούς τους ώμους σας. Λυγίστε τους αγκώνες γύρω στις 90 μοίρες και να έχετε τα χέρια σας ελαφρώς χαλαρωμένα.
Δεν πρέπει να έχετε σφιγμένες τις γροθιές σας. Πατώντας πρώτα τη φτέρνα, κάντε ένα βήμα μπροστά με το δεξί πόδι και κινήστε τα χέρια σας προς την αντίθετη κατεύθυνση (για παράδειγμα, όταν το αριστερό σας χέρι κινείται προς τα μπροστά, το δεξί σας πόδι να κινείται προς τα πίσω).
Μεταφέρετε το βάρος σας μέσω της φτέρνας στο δεξί πόδι.
Αυτά για να έχει το περπάτημα καλύτερα αποτελέσματα. Όπως και να ’χει όμως, ότι όλο και περισσότερες γυναίκες βρίσκουν χρόνο για να ασκηθούν και συγχρόνως ( όσο κι αν ακούγεται παράδοξο) να ξεκουραστούν και βέβαια να γνωρίσουν τα μονοπάτια του νησιού μας και τις ομορφιές της φύσης είναι από μόνο του σπουδαίο. Πραγματικά!
Μαρία Λαμπριάδου, εκπαιδευτικός

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *