Νέα

Νέα διεθνής διάκριση της Άνδρου & καμπάνια προβολής της στην Αττική

 

 

Σημαντική διάκριση απέσπασε η Άνδρος που βρίσκεται ανάμεσα στους καλύτερους, ανερχόμενους και πιο «hot» προορισμούς του κόσμου σε λίστα https://www.standard.co.uk/escapist/best-holiday-destinations-2022-andros-seville-mexico-b1005843.html που ανακοίνωσε πρόσφατα η Βρετανική εφημερίδα Evening Standard μετά από έρευνα των συντακτών της. Όπως αναφέρεται στην αρχή του άρθρου, «μετά από δύο χρόνια αδράνειας, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να επανέλθουν δριμύτεροι και να ανακαλύψουν νέες εμπειρίες». Εκτιμάται σύμφωνα με το αφιέρωμα πως επτά ανερχόμενοι προορισμοί από όλο τον κόσμο μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στα πλάνα των ταξιδιωτών για τα επόμενα χρόνια, μέσα στους οποίους εντάσσεται η Άνδρος ως ένας αυθεντικός και ποιοτικός προορισμός των Κυκλάδων με μοναδική αρχιτεκτονική και μαγευτική φύση που καθηλώνει τους επισκέπτες της. Ο κατάλογος περιλαμβάνει επίσης το Πορτοπάλο στη Σικελία, τη Μασσαλία, το Τόδος Σάντος στο Μεξικό, την Εσαουίρα στο Μαρόκο, το Ρέικιαβικ, και τη Σεβίλλη.

Σημειώνεται πως ξεκίνησε εχθές η νέα πρωτότυπη καμπάνια του Δήμου Άνδρου για την προβολή στην Αττική με slogan «Άνδρος… Αν θες να αποδράσεις!» Μέσα από 31 φωτιζόμενα πλαίσια σε 17 σταθμούς του Μετρό Αττικής, όπως για παράδειγμα Σύνταγμα, Εθνική Άμυνα, Αμπελόκηποι, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Πανόρμου και Πανεπιστήμιο, «ξετυλίγεται» για 14 ημέρες το  νέο σκεπτικό που «συγκρίνει» διάρκειες διαδρομών στην Αθήνα με το σύντομο ταξίδι δύο ωρών για τον επίγειο παράδεισο της Άνδρου και αναδεικνύει το φυσικό κάλλος, τις δραστηριότητες, τα μοναστήρια, τα γραφικά χωριά και άλλες πτυχές του προορισμού!

Παράλληλα, η Άνδρος θα προβάλλεται για ένα μήνα με μεγάλες εικόνες στις «πλάτες» δύο αστικών λεωφορείων που εκτελούν διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνουν περιοχές όπως Πολύγωνο, Γλυφάδα, Ακαδημία, Μουσείο, Ακρόπολη, Κηφισιά, κ.α.

 

Ταυτόχρονα, συνεχίζουν οι δημοσιογραφικές αποστολές του Δήμου και της Επιτροπής Τουρισμού που έχουν ξεκινήσει από τον Απρίλιο και στοχεύουν σε Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική και Ισραήλ, με τη στήριξη του δικτύου τοπικών  επιχειρήσεων CTN Andros.

Νίκος Μουστάκας
Αντιδήμαρχος Τουρισμού
Δήμος Άνδρου

3 Σχόλια

  • Μ αρέσει που ο Δήμος διαφημίζει την Άνδρο ΚΑΙ με την παραλία ”’Γριάς το Πήδημα”” Τον δρόμο προς τα εκεί τον έχει αφήσει χωματόδρομο και ασφαλτοστρώνει άλλες παραλίες κατά Γαύριο Μπατσί μεριά. Αυτή και εάν είναι ιεράρχηση έργων Μπράβο στον Δήμο ΑΞΙΟΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

  • Αρκει που ο δρομος ειναι βατος ακομη και χωματοδρομος! Το θεμα ειναι να μπορει να εχει προσβαση καποιος στις παραλιες του νησιου, οπως αυτη. Το μεγαλο στοιχημα ειναι να φευγει ο επισκεπτης (ξενος ή Ελληνας) ικανοποιημενος απο την Ανδρο, οτι κι αν εχει κανει στο νησι, οπουδηποτε κι αν πηγε! Οι ξενοι μεχρι στιγμης μας δινουν εξαιρετικες κριτικες: ας μην γκρινιαζουμε επομενως κι ας αρχισουμε να βλεπουμε θετικοτερα την κατασταση.

  • Έτσι νομίζετε;;;ότι είναι βατ΄΄ός ο δρόμος για της ΄΄Γριάς το Πήδημα;;;;Επειδή θα πάει ένα μηχάνημα να ξύσει τις ΄΄΄΄΄”’αιμασιές΄΄΄΄”που έχουν γίνει από τις βροχές μέσα στον δρόμο;;;;;και στα σημεία που εξέχουν βράχια;;;;να δείτε ικανοποίηση αυτοί που πάνε στην παραλία με το τι συναντούν με τα αυτ/τα τους. Αλλά είπαμε το Κόρθι πέφτει μακριά……..

Αφήστε ένα σχόλιο