Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου & η Περιφερειακή Ενότητα Άνδρου, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς
πραγματοποιούν εκπαιδευτικά σεμινάρια για :
Την ποιοτική εξυπηρέτηση των επισκεπτών της Άνδρου
“Η νοοτροπία μας καθορίζει το μέλλον μας”
Σύγχρονη επαγγελματική & ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών – ενδυνάμωση & εμψύχωση εργοδοτών-εργαζομένων
Θεματικές υποενότητες:
Α. Η σημασία των εντυπώσεων του επισκέπτη
Β. Η σημασία των τοπικών προϊόντων για την τοπική κοινωνία και το τουρισμό
Γ. Διαχείρηση απορριμάτων: πρακτικές εφαρμογές για επαγγελματίες
Δ. Φεστιβάλ Άνδρου -οφέλη & συνεργασία με τους επαγγελματίες της Άνδρου
Ε. Πεζοπορικός τουρισμός, μία πολλά υποσχόμενη προοπτική της Άνδρου
Γαύριο
Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017, 10:30πμ, Ξενοδοχείο Περράκης
Κόρθι
Τρίτη 14 Μαρτίου, 10:30πμ, Εστιατόριο SEA SATIN NINO
Χώρα
Τρίτη 14 Μαρτίου 17:00, Ναυτικός Όμιλος Άνδρου
Μπατσί
Τετάρτη 15 Μαρτίου, 10:00πμ, Εστιατόριο “Σταμάτης”
Την εκπαίδευση θα πραγματοποιήσει ο κ. Γιάννης Καλογεράκης εκπαιδευτής στελεχών επιχειρήσεων
Δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση
Θα δοθεί πιστοποιητικό εκπαίδευσης-παρακολούθησης του προγράμματος
Συνδιοργανωτές Φορείς:
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Φεστιβάλ Άνδρου, Εμπορικός Σύλλογος Άνδρου, Σωματείο οδηγών ΤΑΞΙ Άνδρου, Σύνδεσμος Καφεστίασης Άνδρου, σύλλογοι ενοικιαζομένων δωματίων Άνδρου Μπατσίου, Σύλλογοι επαγγελματιών Γαυρίου, Κορθίου, Μπατσίου, Andros Routes
Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Άνδρου
Πολύ θα ευχαριστηθώ να δω τα αποτελέσματα διότι στην Ελλάδα οι σερβιτόροι νομίζουν πως τους κάνεις χάρη που πας στο εστιατόριο. Θέλω να πω που σου πετάνε το πιάτο στα μούτρα και να του πεις κάτι ξέχασε το Αλλά υπάρχουν και πάρα πολύ καλοί σερβιτόροι Αλλά αυτοίείναι λιγοστοί Τα παιδιά που δουλεύουν το καλοκαίρι από τα σχολεία πολύ εξυπηρετικά.Υπάρχουν και αρκετοί πελάτες που είναι Πολύ απαιτητικοί. Αλλά υπάρχει ελπίδα, κάθε μέρα γινόμαστε και καλύτεροι Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και ας σου φέρει καμιά φορά το αίμα στο κεφάλι Θζ Νy